W zasadzie jest tak, że jeśli na serio rozmyślamy o tym, aby założyć biznes w niedużym mieście, szczególnie powinniśmy postawić na reklamę. W bardzo dużym błędzie jest biznesmen myślący, iż skoro w rachubę wchodzi niewielkie miasto, niejako wieść o prowadzonej przez niego działalności błyskawicznie się rozniesie. Może taka przykładowo kręgielnia – pierwszy taki obiekt w okolicy w istocie nie potrzebuje reklamy, lecz w wielkim błędzie jest taka osoba, która sądzi, że czymś niepotrzebnym jest reklamowanie własnego biznesu. Pewnie konkurencji to się bardzo spodoba, ponieważ w wielu przypadkach jest tak, iż konkurencja w niewielkich miastach jest znacząca. Nierzadko całkowicie nie potrafimy docenić niewielkich miast – to naprawdę spory błąd!
Skuteczna metoda promocji? Na pewno promocja billboardowa jest często niesamowicie efektywna, powodująca, że o chociażby otworzonej przez nas pizzerii będzie wiedzieć całe miasto. Bardzo często reklama (tablice reklamowe) outdoorowa sprawia, iż przedsiębiorcy tak jakby nie są w stanie nadążyć z realizacją zamówień. Generalnie nie ma wielu skuteczniejszych, ale także tańszych sposobów zainwestowania kasy, niźli billboardy (wejdź tutaj: billboardy). Pewnie niektórzy mają serdecznie dosyć reklamy outdoorowej, ale należy mieć na uwadze, że często co prawda narzekamy na promocje, a i tak niejako zdarza się nam nabrać na różnego rodzaju pułapki promocyjne.