By móc rozwinąć swoją działalność, w aktualnych czasach niezbędna jest cała masa pomysłów, ale tylko takich, które zapewniają prawdziwe korzyści. Co bowiem po tym, kiedy mamy interesujące i efektowne pomysły, które kompletnie nie przynoszą rezultatów, czyli dochodów. Stale więc należy szukać najbardziej odpowiednich sposobów na to, żeby rozwinąć swoją firmę, to właściwie świadczy o tym, iż posuwamy się do przodu, nie stoimy w miejscu, co więcej nie cofamy się do tyłu.
Autor: Train Photos
Źródło: http://www.flickr.com
Całe szczęście czasem zauważalne są możliwości, które bardzo nam pasują. W ostatnim czasie wielu zelektryzowała informacja o wielkiej inicjatywie, a konkretniej transport kolejowy z Chin do Polski. Nie musimy nawet objaśniać, czemu jest to tak niezmiernie ważne dla wielu przedsiębiorców, ponieważ Chiny to aktualnie jedno z najbardziej rozwiniętych państw świata, jakie rozwija się w niezwykłym tempie – oferta transportu kolejowego z Chin do Polski. Dokonywanie transakcji z firmami z tego kraju, to wielka szansa na lepsze efekty. Dzięki takiemu transportowi to faktycznie staje się możliwe.
Plany są rzeczywiście ambitne, co oznacza rozbudowę tak zwanego suchego portu w Małaszewiczach przy granicy białoruskiej, dzięki czemu możliwa będzie obsługa 300 pociągów rocznie.
Czy Twoim zdaniem ten temat jest bardzo interesujący? Jeśli tak uważasz, to wejdź na pomocny artykuł (https://www.auta-holandia.pl/kontakt/) – w tamtym miejscu znajdziesz podobnie intrygujące dane.
Jak mówią w PKP, transport kolejowy pomiędzy Chinami, a naszym krajem, to rzeczywiście same zalety. Ma to wielkie znaczenie w przewożeniu różnorodnych ładunków, a najbardziej ubrań i elektroniki. Jeśli na rynek wchodzą nowości, to producentom na pewno zależy, aby trafiły one jak najprędzej do klienta. Taki transport z Chin do Polski będzie trwał max. czternaście dni, natomiast transport morski to więcej niż 35 dni. Początkowo na tej trasie są w planach 3 pociągi tygodniowo, ale ich liczba będzie się powiększać.
Na pewno zyska na tym cała polska gospodarka. Pierwsi do korzystania z tego rodzaju możliwości będą polscy odbiorcy chińskich towarów, lecz to ogólnie znaczna szansa dla naszych rodzimych eksporterów. Obecnie transport chińskich produktów do Europy zdominowany jest przez statki, a jedynie 3,5 procent eksportu trafia do Unii Europejskiej za pośrednictwem kolei. Jak więc widzimy, mamy tu do czynienia z niewykorzystanym potencjałem.