Reklama outdoorowa – jaką metodę reklamy wybrać?

  • 6 stycznia 2023
  • Bez kategorii
  • 0 Comments
  • admin
Outdoor, czyli zewnętrzna reklama to najstarsza oraz najpopularniejsza forma promocji, która oferuje wysoką częstotliwość kontaktów potencjalnym klientów z przekazem reklamowym. Jej atuty to przede wszystkim ciągła widoczność i brak deklaratywności. Nośne symbole, proste komunikaty i dobrej jakości druk to droga do sukcesu. Jaką zatem formę reklamy wybrać, aby zagwarantować sobie zwrot z takiej inwestycji?

Jednym ze sposobów na efektywną reklamę, w tym lokali usługowych oraz sklepów jest oklejanie witryn. Gdy właściwie zagospodarujemy witryny, będą one stanowiły widoczną dla przechodniów formę reklamy a tym samym zapewnią lepszą widoczność firmy, bez szkody dla estetyki otoczenia. Usługi oklejania witryn znaleźć można w praktycznie każdym mieście. Na przykład Wrocław to miasto gdzie znajduje się przynajmniej kilka drukarni, które zajmują się brandingiem obiektów. Zobacz najtańsze oklejanie gablot. Projekt grafiki na witrynę można zrobić we własnym zakresie lub zlecić grafikom pracujących w drukarni. Zaprojektowaną wcześniej grafikę drukuje się zazwyczaj na ploterach solwentowych i tnących, na tworzywach takich jak folia monomeryczna, folia dziurkowana, folia adhezyjna, folia mrożona. Ponadto jeżeli zależy nam na długowieczności reklamy na witrynie, istniej opcja zabezpieczenia folii laminatem ochronnym. Eksperci pomogą wybrać właściwy materiał, dopasowany do formatu witryny oraz podłoża, tak by reklama była dobrze widoczna, przepełniona żywymi kolorami oraz trwała. Niektóre drukarnie zapewniają ekspresową produkcję, która trwa zazwyczaj do 24 h od zaakceptowania projektu do druku.

Kolejną równie popularną formą reklamy outdoorowej są banery reklamowe. Tego typu druk różni się od plakatów przede wszystkim odpornością. Banery reklamowe najczęściej drukuje się na wodoodpornym materiale. Współczesna technologia pomaga tworzyć zaawansowane projekty, które zapewniają wysoką skuteczność reklamową. Można drukować banery jedno oraz dwustronne. Grafika może zawierać zdjęcia, cienie oraz przejścia tonalne. Wykorzystywane do druku techniki sprawiają, iż reklama staje się niezwykle realistyczna. Ponadto banery mogą być drukowane na ogromnych formatach, dzięki czemu są widoczne z daleka. Ale warto zwrócić uwagę, że na skuteczność wspomnianej reklamy ma wpływ nie tyko sam druk, lecz przede wszystkim lokalizacja. Wybierając reklamą outdoorową należy właściwie określić do kogo ma trafić nasza reklama i pod tym względem kupić lub wynająć powierzchnię pod baner. Banery reklamowe nie są najtańszą formą reklamy, lecz przy większych nakładach możemy negocjować znaczące rabaty.

Sprawdź ten link – ta wskazówka ze strony odkryje całkowicie nową porcję informacji na temat, który może okazać się warty zgłębienia.

Bogatą ofertę zobaczysz pod adresem.