Reklama outdoorowa – skuteczny komunikat

  • 20 marca 2023
  • Bez kategorii
  • 0 Comments
  • admin
Miejska. Przyciągająca i bezpośrednia. Skuteczna. Najlepsza wielkoformatowa – reklama outdoorowa. Masowość to pozytywy reklamy typu outdoor. Outdoor może być kierowany równocześnie do konkretnych grup odbiorców, jak ma to miejsce w pozostałych mediach. Doskonale sprawdza się w dużych miejscowościach. Najogromniejszą grupą odbiorców kampanii outdoorowych są ludzie mobilni, aktywni, z potencjałem nabywczym, którzy większą część swego czasu spędzają przesuwając się w przestrzeni miejskiej.

Reklama zewnętrzna

Autor: Map of the Urban Linguistic Landscape
Źródło: http://www.flickr.com

Outdoor jest w ich przypadku w największym stopniu skuteczny, albowiem kontakt z reklamą typu outdoor mają praktycznie bez przerwy: jadąc samochodem, idąc ulicą, odwiedzając centra rozrywkowe, sklepy. profesjonalne banery reklamowe w Warszawie są medium o dużym potencjale, z oryginalnym sposobem komunikacji. Jest bezpośrednia w odbiorze, dzięki temu z powodzeniem konkuruje z pozostałymi mediami. Odbiorcy mają kontakt z outdoorem wtedy, gdy przebywają poza domem, w przestrzeni miasta, w okolicznościach, w jakich na ogół – bardziej aniżeli w domu czy w pracy – są nastawieni na silniejszy kontakt ze środowiskiem. Również brak deklaratywności przemawia na korzyść reklamy (polecamy pozycjonowanie stron internetowych) typu outdoor. Z reguły odbiorcy lepiej reagują na przesył demonstrowany na billboardach oraz poświęcają mu sporzej uwagi, niż ma to miejsce w przypadku mediów, jakim muszą zadeklarować swój czas lub wykonać jakąkolwiek czynność (nabyć gazetę, puścić w ruch radio, otworzyć przeglądarkę internetową). Pod względem bezpośredniości kontaktu i naturalności odbioru reklama zewnętrzna bije bezwzględnie pozostałe media.

wrocław

Autor: Maciek Lulko
Źródło: http://www.flickr.com

Banery Wrocław proponują nadzwyczaj przyciągający oraz twórczy przekaz. Reklama tego typu posługuje się wypowiedzeniem jak też obrazem w sposób zdyscyplinowany a zarazem kreatywny. Dobry plakat reklamowy operuje przejrzystym, zrozumiałym językiem a także symbolem dobranym do grupy docelowej, co sprawia, iż odbiorca od razu wie, co tak naprawdę zauważył na plakacie. Kreatywność, ascetyczność, intryga oraz humor, twórczo wykorzystane elementy 2D oraz 3D sprawiają, że ta odmiana przekazu jest szczególna. Dzięki temu outdoor świetnie eksponuje markę, produkt, usługę, do których przyciąga zabarwieniem, zawartością, ideą czy prostotą oraz jasnym przekazem.