Telebimy w mniejszym mieście – do czego można je zastosować?

  • 21 czerwca 2023
  • Bez kategorii
  • 0 Comments
  • admin
Telebimy, czyli ekrany wielkoformatowe zbudowane z diod LED, są stosunkowo nową formą zewnętrznej reklamy, która w dzisiejszych czasach zyskuje coraz większą popularność. Dzięki atrakcyjnej formie telebimy niezwykle szybko docierają do adresatów, przekazując im specjalnie wybraną treść reklamową. Aktualnie nawet małe miasta używają telebimy do celów reklamowych. Jakie korzyści niesie ze sobą ten proces?

stykówka - firma

Autor: Presidencia de la República Mexicana
Źródło: http://www.flickr.com
Jeśli chodzi o mniejsze miasta wykorzystujące telebim Sanok stanowi tego świetny przykład.

Czy wiesz, że kolejne niezwykle ekscytujące artykuły są na wyciągnięcie ręki? Sprawdź i zerknij na źródło info (https://sklep.acana.com.pl/10-akcesoria-dla-psa), a z pewnością poczujesz zadowolenie.

Miasto to, pomimo dość niewielkiej liczby mieszkających w nich osób, jest wyposażone w liczne wielkoformatowe ekrany, pokazujące reklamy lokalnych przedsiębiorców i nie tylko. Poszukując miejsca, gdzie zostanie umieszczony telebim Sanok zdecydował się na miejsce w pobliżu ruchliwych ulic, w którym codziennie przewija się dużo osób. Dzięki temu jeszcze więcej ludzi widzi treści reklamowe, co jest dobre dla reklamodawców. Warto przeczytać w Sanoku. Jeśli chodzi natomiast o miasta, które dopiero planują wykorzystać telebim Jasło stoi tutaj w czołówce. Miasto to pragnie ponadto użyć wielkoformatowe ekrany nie tylko do celów reklamowych, lecz również do informowania mieszkańców o istotnych dla nich sprawach. Zobacz telebim w Jaśle Tego rodzaju telebim Jasło użyje przede wszystkim, żeby emitować komunikaty o zmianach w ruchu ulicznym – o tworzących się korkach, objazdach spowodowanych kolizją czy o przebudowach ulic. Rozwiązanie to, choć niestandardowe, bez wątpienia uprości dzień większości kierowców. Jak widać cyfrowa technologia telebimów staje się coraz stosowana. Reklamodawcy coraz częściej decydują się na taką formę reklamy stawiając na jej komunikatywność – kolorowy, dynamiczny obraz, który wyświetla się na ekranie z pewną powtarzalnością dociera bezpośrednio do klienta, tworząc u niego podświadomą chęć zakupu i duże zainteresowanie konkretną marką.

Na korzyść reklamy na wielkoformatowych ekranach przemawia także niski koszt jej wytworzenia i wyświetlenia – jest to sporo tańsze niż telewizyjna reklama, a trafia do równie dużej grupy potencjalnych klientów. Można więc założyć, że telebim to reklama przyszłości, idealnie dopasowana do trybu i tempa życia współczesnych ludzi, którzy wciąż są w drodze.