Aby zgłębić wiedzę na opisywany wątek obejrzyj stronę, która posiada interesujące informacje na przedstawiany temat – wystarczy kliknąć!
Skuteczne bywają również ulotki reklamowe. Niektórzy na nie utyskują, mówią, iż ulotki denerwują, że nie lubią otrzymywać ich na ulicach. Ale możliwe, że właśnie dzięki temu kawałkowi papieru ktoś z Twoich przyszłych klientów dowie się o istnieniu Twojego przedsiębiorstwa? Być może spojrzy na ulotkę i dojdzie do wniosku, że wreszcie odnalazł dokładnie to, co mu jest potrzebne? Dobrze spróbować.
Żeby jednak ten wariant reklamy był efektywny, musisz odpowiednio rozplanować własne działania. Przede wszystkim – zdecyduj się na stosowne miejsca, w jakich będziesz namawiać hipotetycznych klientów. Nie powinny to być z pewnością boczne, mało ruchliwe osiedlowe uliczki. W takim miejscu przecież nie znajdzie się nazbyt wielu zainteresowanych. Najkorzystniej rozdawać ulotki reklamowe w strategicznych, bardzo popularnych miejscach.
Co poza tym jest znaczące? Jak najbardziej to, jaki wygląd mają same ulotki reklamowe. Powinny być one przejrzyste, wyraźne, ładne. Dobrze zatem prosić o ich wykonanie kogoś o chociaż minimalnym pojęciu o grafice komputerowej. Chcielibyśmy przecież namówić potencjalnego klienta, a nie go wystraszyć albo też rozbawić.