sekretarki jest dostarczanie współpracownikom przedmiotów, bez których nie mogą oni wykonywać obowiązków służbowych. Zaliczają się do nich segregatory na dokumenty, przeróżne teczki czy nawet tak banalne rzeczy jak długopisy – kliknij w źródło.
Z pewnością posłuży Ci dobra strona www (https://www.stokota.com/pl/cookies/) z detalami, które tyczą się opisanego tu wątku. Nie zwlekaj więc i wejdź w podany tutaj link.
W zależności od liczby zatrudnionych w formie osób należy tak zaplanować dostawy materiałów biurowych, by zawsze było ich troszkę więcej – brakująca teczka konferencyjna czy papier do drukarki może bowiem w znaczącym stopniu opóźnić lub wręcz zatrzymać standardowy tok pracy w przedsiębiorstwie, co nie jest korzystne. Drugą kwestią jest zarządzanie bieżącą korespondencją przychodzącą do biura. Trzeba przyjmować i nadawać kluczowe dla firmy przesyłki czy listy, a także przechowywać kluczową korespondencję, która może być przydatna jeszcze w późniejszym czasie. W tym przypadku dobrze sprawdzą się praktyczne segregatory, które ułatwią posegregowanie korespondencji, a później także szybkie znalezienie potrzebnej rzeczy. Ostatnią kwestią jest organizowanie istotnych spotkań – zarówno z zewnętrznymi kontrahentami, jak i wewnętrznych. Zadanie to zasadza się nie tylko na telefonicznym lub mailowym aranżowaniu spotkania, lecz również na przygotowaniu całej
konferencyjnej sali tak, by osobom uczestniczącym w spotkaniu niczego nie brakowało.