Nie zwlekaj – najnowszy tekst (http://www.lawola.pl/lokalizacja-inwestycji/) już jest zamieszczony na naszej witrynie. Kliknij w podany link i wtedy znajdziesz wiele dodatkowych wiadomości na temat naszego inspirującego wątku.
Opakowania reklamowe jako kreator wizerunku firmy są również elementem tzw. corporate identity, czyli identyfikacji wizualnej firmy. Tworzone pod tym kątem opakowania są więc składnikiem większej filozofii mającej za zadanie wykreowanie konkretnego obrazu marki wśród klientów – aktualnych klientów, co oznacza tych którzy już kupili produkt, ale również tych potencjalnych – opakowanie przenoszone chociażby na trasie samochód-sklep jest formą niezwykle mobilnej reklamy (odwiedź stronę roboplast.com.pl). Wiadomo, że to kwestia projektu, jeżeli opakowanie jest dobrze zaprojektowane, to znaczy w sposób przyciągający uwagę potencjalnej grupy klientów – z pewnością do nich trafi.
Wizerunek firmy – już stworzony i wykreowany warto utrwalić w świadomości klientów. Co ważne. opakowania reklamowe będą do tego perfekcyjnie. Ich funkcjonalność i możliwość wielokrotnego wykorzystania sprawi, że choćby jeden raz otrzymane przez klienta opakowanie jest w stanie regularnie przypominać o firmie i produkcie.
W ten sposób dochodzi do utrwalenia wizerunku marki. I to najprawdopodobniej podstawowe zadanie, zwłaszcza w kontekście czysto ludzkich zachowań – raczej jesteśmy zbieraczami i nie wyrzucamy przedmiotów, jakie są estetyczne i dosyć praktyczne. I tak to właśnie funkcjonuje, że niby opakowanie to tylko dodatek do właściwego produktu, a tak naprawdę to niezbędny element większej całości. należy o tym pamiętać.