Twoją firmę przerasta biurokracja? Przyda ci się elektroniczna kancelaria

  • 14 lutego 2023
  • Bez kategorii
  • 0 Comments
  • admin
Żyjemy w państwie, w którym pare razy trzeba zastanowić się, nim wyrzucimy jakiś dokument. Na zwykłym Druku parkingowym napisane jest, że musimy przetrzymywać go pięć lat. Podobnie jest z praktycznie wszystkimi dokumentami.

elektroniczna kancelaria

Autor: Chemie-Verbände Baden-Württemberg
Źródło: http://www.flickr.com
Lecz jeśli coś obowiązuje nas prywatnie, raczej nie powinniśmy spodziewać się kontroli. Inaczej jest w sytuacji, kiedy prowadzimy swoją firmę. Żeby mieć pewność, że w przypadku wizytacji inspektora z urzędu mamy wszystkie niezbędne druki, lepiej jest niczego pochopnie nie utylizować. Lecz jak poradzić sobie z natłokiem biurokracji?
W tym przypadku bardzo dobrze sprawdzi się elektroniczna kancelaria. Polega ona na tym, że kupujemy wszelkiego typu programy, takie jak przykładowo kofax, efematic.pl które samoczynnie będą za nas segregować wszelkiego rodzaju papiery. Wdrażając tego sortu rozwiązanie będziemy mogli troszkę odciążyć swoją sekretarkę, która z pewnością i bez tego ma bardzo dużo obowiązków. Jeżeli prowadzimy korporację, która sprzedaje a także kupuje wszelkiego rodzaju produkty w dużej ilości, koniecznie zainstalujmy workflow faktur-Efematic. oprogramowanie to segreguje wszelkie kwity kupna i sprzedaży, pomagając namodnaleźć w dowolnym czasie właściwy plik. Nie będziesz już potrzebował przeglądać dziesiątek segregatorów, szukając faktury sprzed kilku lat.
Chciałbyś żeby elektroniczna kancelaria mieściła się w twoim biurze? W tym celu warto zatrudnić specjalistę z branży informatycznej, który to dla nas skoordynuje. Jeżeli nasza firma prowadzona jest w staroświecki sposób, wszystkie dokumenty (zobacz niszczenie dokumentów gdańsk) mają jedynie formę papierową, na początku warto zająć się ich cyfryzacją. Może to potrwać pare dni, jednak dzięki temu znacznie usprawnimy naszą przyszła pracę. Mało tego, będziemy wtedy w mocy pozbyć się wszystkich przedawnionych dokumentów, które trzymaliśmy bezwiednie. Kiedy to zadanie zostanie ukończone, wówczas możemy wezwać informatyka. Zainstaluje on a także skoordynuje ze sobą niezbędne programy, takie jak kofax czy workflow faktur. Jeżeli nie masz nikogo kompetentnego, wystarczy poszukać w internecie, tam znajdziemy wiele sylwetek specjalistów tego typu.

Jeśli chcesz, aby praca w twoim gabinecie przebiegała jak najsprawniej, konieczna będzie wówczas elektroniczna kancelaria. Zbudowana ona będzie z wielu programów, które usystematyzują będące w naszym posiadaniu dokumenty. Aby zgrać poszczególne pliki ze sobą odpowiednio, warto zatrudnić informatyka.